Etiketler

16 Ekim 2011 Pazar

Benim masalımda burada başlar..

Selam herkeze..
Yıllardır içinde oldugum bilişim sektöründe kendime dair birşey yapmanın pişmanlıgıyla beraber bu blogu açmaya karar verdim...
Burada hayata dair herşeyi paylaşmayı,hayata dair ayy bu tam benlik diyeceğiniz bir blog olacagını tahmin ediyorum..
Kısaca kendimden bahsetmek istiyorum .. Web tasarımcısıyım.. Özel sektörde işimi yarı severek yarı sıkılarak yapmaktayım.. İş yapmak denirse çünkü boş zamanlarımda internette araştırma yapmayı çok seviyorum.. Sevdigim herşeyi ama.. Tam bir dekorasyon delisiyim.. Rejim yapıyorumm 66 kiloyum vermem gereken 5-6 kilooo ama bana ölümden beter geliyo benden 30 kilo olan arkadaşım benden daha zayıf hale gelince kuduran ben burada zayıflamaya dairde birşeyler paylaşacagım ha bu konuda usta değilim sözlerimdende anlaşılacagı gibi.. bilenlerden alacagım bu bilgileri :))
Kısaca zamanla güzel zaman geçireceğimizi umuyorum...
Şimdilik Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder